2010. július 6., kedd

ALTATÓ

Valahol mélyen ott a szívem rejtekében,
Őrzök egy verset, mind közül legszebbet,
Anyám szavalta, a gyermekét altatta,
Belém vésődött mindegyik sora.

Refr.
Ne félj, ne félj!
Én itt vagyok veled.
Imádkoznak az angyalok neked,
Nem érhet baj, csukd be kis szemed,
Aludj, aludj!
Álmodjál szépeket.

Sok éve annak, hogy a magam útját járom,
Ma már csak álom az, hogy volt gyerekkorom,
De könnyes szemmel anyámat megkérem,
Hogy azt a verset mondja el nekem.

Refr.
Ne félj, ne félj!
Én itt vagyok veled.
Imádkoznak az angyalok neked,
Nem érhet baj, csukd be kis szemed,
Aludj, aludj!
Álmodjál szépeket.

Sok éve annak, hogy a magam útját járom,
Ma már csak álom az, hogy volt gyerekkorom,
De könnyes szemmel anyámat megkérem,
Hogy azt a verset mondja el nekem.

Refr. (2x)
Ne félj, ne félj!
Én itt vagyok veled.
Imádkoznak az angyalok neked,
Nem érhet baj, csukd be kis szemed,
Aludj, aludj!
Álmodjál szépeket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése